torsdag, augusti 10, 2006

På G.

Som jag misstänkte; Idag är jag som en helt ny människa. Snällare, gladare, lättare ja tom nästan snyggare.
Kanske var det opinionsmättningen som hjälpte till. Har annars märkt att dte verkligen börjar dra igång. Har hållt ett pass ideologi för 4 skolinformatörer i Västra Götaland. Det var så trevligt och det är bra folk som kommer besöka våra skolor härikring. Göteborgsposten passade på att komma in också och ställde frågor om hur allt kändes och senaste opinionsmätningarna... Det gick nog ganska bra men jag ser sur ut när jag är nervös. Eftersom de tog så många bilder hoppas jag att de någon gång fångade en leende Julia...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, vad bra det var i GP i dag. Dels sas det bra saker men framför allt känns det bra att du var med, glittrande glad på FÄRGBILD. Sossarna fick ju nöja sig med svartvita, hehe. Inte fel att Pelles replik kom med i dag också.

12:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home