lördag, januari 07, 2006

jag hade fel


Alison Krauss var ju visst med i galan igår. Helt klart det bästa framträdandet...Hur hon inte kunde blir årets kvinnliga är ju obegripligt. Himla Gretchen. Annars var det både bra och dåliga framträdandet precis som det ska.

Jag är tillbaka i Götet nu och det känns mycket bra men lite tomt då man haft massa folk omkring sig dygnet runt i ett par veckor.

Bäst och sämst just nu:

Bäst: Justin Timberlake storsatsar nu på musiken. Hoppas på ett lika strålande album som det senaste.

Sämst:
* Agneta Sjödin, har alltid tyckt att hon är en direkt lysande programledare men efter att ha kollat in nya halv-doku-såpan "let´s dance" så är mitt omdöme att hon är Sveriges typ mest överskattade tv-person. Hon skriker, uttalar sina egna omdömen och är allmänt pinsam. Nu kanske jag är för taskig...
* Barbro Holmberg. Jag skäms varje gång jag hör eller ser henne. Sparka.