torsdag, december 22, 2005

Julen närmar sig visst...

Två dagar kvar till julafton och jag känner fortfarande ingen julstämning; kanske för att jag har så mycket att plugga och inte gått och lagt mig före tre på fyra nätter nu... Men jag har bestämt mig: julafton, juldagen och annan dag jul ska jag vara helledig och inte öppna en skol-relaterad bok.
Här i studenthuset är det tomt, liksom i min kyl... som en ängel räddade Johanna mig från fullständig torftighet i morse och bjöd in på riktig kalas-frukost, grymt!

I eftermiddag tar jag bussen till Jönköping och sen kommer jag antagligen befinna mig i Huskvarna ett par veckor. Ska bli trevligt att träffa gamla vänner och familjen. Mest längtar jag efter att gosa med Lilly såklart.

Jo, det kommer bli väldigt sporadiskt här på bloggen, kan nog vara sunt med lite internet-paus också. Senast den 9:e januari är jag tillbaka i full styrka igen.

//Jullan