måndag, september 26, 2005

"reseberättelse" och kommunpolitik

Har besökt Huskvarna och mina kära föräldrar i helgen! Träffade min fd. kombo Hanna W, gick långpromenader samt tillbringade lördagen på bröllop. Det var fint, trevligt och skoj även att man var väldigt trött när man kom hem 13,5 timmar efter avfärd ;)

Imorgon ska jag inleda mitt arbete i stadsdelsnämnd Centrum. jag är lite nervös men det känns ändå spännande och viktigt. Har försökt sätta mig in så gott jag kan och ska även få lite introduktion så det ska förhoppningsvis gå riktigt bra. Noterar inte utan viss tillfredställelse att Robinson-Jochen är 2:e vice ordförande i nämnden.

2 Comments:

Blogger Josef Bengtson said...

aivvtHoppas allt gick bra i SDN Centrum!
Vad gäller Joschen så gissar jag att dina sympatier för honom kommer falna så fort han öppnar munnen. Och det gör han ideligen!

Hör av dig om du har nämnd-frågor!

7:40 em  
Blogger isa said...

Det skojiga är att man måste googla på "Robinson-Jochen" för att få upp din sida... Nu ska jag gå och googla på "Snygg-Isa" eller nåt.. hehe

10:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home