tisdag, september 20, 2005

Dessa Dokusåpor

Jag hymlar inte om att jag är fast i ett par stycken: Bachorette och Idol. Ikväll går sista delen av Bacholorette av stapeln och jag är ganska spänd inför det hela. Jag hoppas att Jen väljer Jerry men jag kan lugnt säga att jag aldrig varit så likgiltig inför valet som denna gång. jag har säkert följt 7 omgångar av serien (inräknat de svenska omgångarna) och jag har en tendens att engagera mig något våldsamt i det.

När det gäller Idol var det den första kvalfinalen igår. Jonah och Cindy gick vidare och det var verkligen helt okej även om jag hellre hade sett att Sara gått vidare då hon har något intressant över sig. Ska väl dock inte sticka under stol med att jag antagligen inte hade lagt så mycket märke till henne om dte inte var för hennes fantastiska låtval: I will remember you som gjorts av Sara Machlachan. Så vacker, så sorglig. Jonah skötte sig bra och det är ju ganska komiskt hur uppenbart frikyrklig han är. Om han inte är det äter jag upp något valfritt!

Så inför kvällens program blir det ganska spännande. Jag hoppas på Maria!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

hmm....vet inte om jag vill skriva här längre, (men det kommer jag nog göra i alla fall) man får ju inte respons på vad man skriver!

Hoppas du även kommer att kommentera paradise hotel som börjar ikväll!

8:49 em  
Blogger Julia said...

sorry om jag är lite seg ibland... Du är ju typ den ende som skriver här (och jag ägnar mig åt att försöka lista ut vem du är) Vad jag vet är dte väl egentligen bara ngn gång jag missat att kommentera. Någon kommentar på Paradise Hotel kan jag dock redan nu säga att det inte blir så jag inte tänker titta...

8:53 em  
Anonymous Anonym said...

Det stavas "bachelorette"
/Meizu

11:18 em  
Blogger Källstrand said...

Du behöver bli fri från dessa djävulska dokusåpor... Jag kom på att det bästa är att du själv är med i en, så grattis, jag har anmält dig till "KDU Paradise hotel" ... 10 månader inlåsta på Kärsögården. Skall bli kul att se vem du kommer att tumla runt i halmen med... Lovar att sms-rösta på dig!!

1:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home