måndag, augusti 08, 2005

Mot Kenya

hej!
Har just tillbringat en och en halv vecka borta från tempo, stress och internet. Jag har tom kunnat dricka kaffe varje dag! Platsen heter Emmetorp och ligger på Öland. De senaste dagarna har ju naturligtvis ägnats åt friidrott, det är inte en gång jag har gråtit. Idag grät jag så tröjan blev blöt. (mycket varning på detta). Jag undrar dock vad de tråkiga kastgrenarna fyller för någon funktion? Bort med dem bara!
Imorgon åker jag till Kenya och blir borta till den 22:a (som för övrigt är min födelsedag, glöm inte att gratta), Jag har väldigt mycket resfeber och kan inte riktigt ta tag i packningen... Jag tror det kommer bli två fantastiska veckor på många sätt och vis. Vi kommer antagligen skriva lite på www.kenyaprojektet.blogspot.com så där kan du ju kika in om du har lust!