söndag, juli 24, 2005

Jag konstaterar...

...att jag efter helgen får utöka min "ställen-jag-skulle-kunna-tänka-mig-att-bo-på-list" till att även omfatta Malmö. Jag tillbringade helgen där och insåg att Malmö verkar vara grymt trevligt! Eftersom det var 18 år sedan jag var där senast (med undantag för tågstationen) så var dte ju lite spännande att utforska staden. de plus jag märkte var bland annat alla stora torg, roliga matställen, många olika kulturer och turister och inte minst den trevliga båten till köpenhamn för 40 pix!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Malmö, det blir inte mycket bättre än så. Närheten till kontinenten är ovärderlig

10:54 em  
Anonymous Anonym said...

Vad jag inte kan förstå, är hur man kan recensera staden utan att nämna JENSENS.

Bassning!

12:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home