onsdag, juli 06, 2005

fysiskt trött...

De senaste dagarna har jag återigen fått uppleva något som för mig är tämligen sällsynt. Nämligen ordentlig fysisk trötthet. Jag spenderar dagarna (ja iaf mellan 7.30 och 16) på en truck. Eftersom jag inte vågar mig på de nya och stora truckarna är jag helt enkelt tvungen att stå upp i för stora truckskor. Detta leder till en oerhörd värk i fötterna. Om någon är intresserad? Känner bara ett sånt behov av att tycka lite synd om mig själv för tillfället.

Det är iallafall märkligt hur jag kan ägna hela dagarna åt att knappt tänka alls, ja förutom på hur jag bäst ska förpacka 10 gräsklingor eller några kartonger med trädgårdshandskar.

Känner mig relativt politik-befriad för tillfället. Men det är verkligen ett relativt mått. Men visst hade jag nog trivts i Almedalen. Idag syntes ju förresten kändisar i TV-rutan på Aktuellt, Marcus, Lovisa och Mats. Coolt.

Expressen bloggar ju direkt från Almedalen. Såklart en hel del ointressant men vissa godbitar finns det. Bland annat verkar kära Ella Bohlin, ordförande i KDU vara poppis! http://expressen.se/bloggen/politik/
Nåväl, dags att sova!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

När vi gifter oss kan du ha trucken brevid min tjänste-Porsche!

Själv besegrar jag 50m kontorslandskap en gång i halvtimmen för någon spännande automatkaffeblandning. Hoppas det är ok att jag beklagar mig här då jag själv ej är lycklig ägare till en blog!

11:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home