torsdag, juni 09, 2005

Sommarlov

Nu har jag haft mitt sista seminarie och lämnat in mina sista uppgifter- för den här terminen! Det känns otroligt skönt! Förhoppningsvis kommer jag vara mer ivrig på att skriva här nu när jag känner mig fri. Nu väntar jag bara på att ett uppsatsproblem inför hösten ska flyga på mig så kan jag vara glad o nöjd sen. om någon undrar ska jag tillbringa största delen av sommaren i Huskvarna då jag ska jobba på mitt vanliga truckjobb. Kommer dock hinna med lite Öland, riksting i skövde och sen blir det kenya i augusti.

För övrigt kan jag meddela att jag efter en liten (politisk) svacka är ordentligt på gång igen. Har ägnat kvällen åt att samtala med en mycket god vän. Vi satt och höll med varandra i flera timmar och beklagade oss över människor som inte vågar vara progressiva, som inte ser att nationsgränser är konstruerade och som gör allt för mer realism. Pust. Tur då att vi själva är så himla bra ;)