lördag, maj 21, 2005

Min politiska hemvist

Jag är otroligt svag för tester av olika slag... och gjorde här på förmiddagen ett som jag tror jag gjort förut i och för sig. Mitt resultat blev Economic Left/Right: -5.88
Social Libertarian/Authoritarian: -4.87 och ni finner det här. Två personer i KDU hade redan gjort det innan jag satt igång och det var ju minst sagt intressant att jämföra våra resultat... som inte direkt blev lika men det hade jag väl inte förväntat mig heller...

Igår var jag för övrigt och lyssnade på Daniel Lindström på Liseberg. Vad bra han sjunger alltså!!!... och ett trevligt band hade han fått till också. Synd bara att låtarna inte är lite mer varierade. Besvikelsen var dock stor när vi inte fick höra Scoccos Sarah men ajg börjar komma över det nu. Det är ju trots allt Eurovision Song Contest ikväll!