torsdag, november 20, 2008

Löpsedlar upphör aldrig att förvåna/uppröra

Någon mer än jag som undrar om de verkligen inte tänkt på eventuella samband mellan rubriken på övre delen av sidan och rubriken på nedre delen... speciellt som att den lägsta alkoholhalten bland den glögg de testar är 10%...

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ska man skratta eller gråta?
Jag skrattade faktiskt... Dels på grund av kopplingen mellan rubriker och dels för att glöggtestet fick största platsen. Det var tydligen det mest viktiga som hänt i världen, det senaste dygnet...

7:58 fm  
Blogger Linda said...

JA håller med Maria där. Vilken rubrik e störst?? Galet.

8:12 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, det är verkligen förekomsten av glögg som gör att ungdommar i sthlm super sig fulla. Vilken djup analys.

3:00 em  
Blogger Julia said...

Ja, bland annat förekomsten av glögg.

Ju mer alkohol som dricks - desto mer skador till följd av alkohol.

Sen att du väljer att övertolka inlägget... Det finns naturligtvis många orsaker till att barn mår dåligt men om frågan är om jag tror att alkoholreklam bidrar till att de gör det så är mitt svar tveklöst ja.

4:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home