söndag, april 27, 2008

Helg

Alltså, det är sån skillnad på helg sen man började jobba jämför med att plugga. Förstår inte varför jag inte var bättre på att disciplinera mig mer på veckorna förr om åren...? well,

Livet känns ju lite lättare när det är ljust och varmt. Midsommarkransen är än trevligare.

Helgens största ljuspunkter är dels 70-tals festen jag var på igår. Sthlm live. Första gången jag besökte arrangemanget men definitivt inte sista. Oj vad vi dansade...

Den andra ljuspunkten är att jag verkligen tror att jag hittat "min" stockholmsförsamling. Ger mig frid i hjärtat.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Jullan! Vilken församling har du valt?

7:16 fm  
Anonymous Anonym said...

Hemska mardröm - tänk om det är Passion Church...

9:11 fm  
Blogger Julia said...

Söderhöjdskyrkan, efk församling vid Mariatorget!

10:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home