fredag, april 25, 2008

Några korta

* kollade in SVT:s debatt igår kväll. Ett av ämnena var 68-sex-revolutionen och om den var så lyckad egentligen? Intressant och angeläget ämne men Charlotta Levay hade gott kunnat få mer utrymme.

* Åt världens bästa lunch i skuggan på favvo-lunch-stället Svarta Fåret vid Stortorget idag. Varmt ute och på tallriken fanns lammfärsspett och chevrégratinerade rödbeter. Cola (det är ju fredag) och kaffe på det.

* Carro är i Wermland hela helgen. Fick frågan här på jobbet om jag fick separationsångest då... och ja, faktiskt :)

* Det är ju varmt ute. I helgen blird et uteserveringar och glass men jag ska också gå på en slags fest imorgon där man förväntas ha 70-tals kläder... gah. jag ska leta på Myrorna om en stund.

* Om en vecka är jag på KDU:s riksmöte och städar toaletter och bråkar i talarstolen. Hoppas såklart så otroligt innerligt att Matilda är förbundsordförande då.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag följde ditt råd och åt på svarta fåret.
Big mistake.
Vi fick inte vad vi beställde, fick vänta länge, och det var smaklöst.

Allt jag ville ha var ju det där mysiga som du bloggade om :(

12:25 em  
Blogger Julia said...

nej nej nej vad tråkigt!!! nu får jag nästan lite dåligt samvete... :)

12:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home