måndag, maj 28, 2007

Snyggt värre

Har ägnat helgen åt att cykla runt i stan och besökt diverse trevliga vänner och familjemedlemmar. Min cykel är dock trots reparationen alltannat än kry och vid fel dagar i månaden kommer jag garanterat att gråta högt och mycket. I vissa tramptag är det normalt motstånd för att i typ vartannat inte vara något alls. Detta gör att det rycker i benen och att det inte går att cykla tillräckligt fort. Vet att jag väl borde gå och klaga men...

Trevligast var nog ändå när min superffektiva svåger och syster ägnade sin dag åt min lägenhet igår. Har världens finaste gröna fondvägg med fåglar i diverse färger, uppsatt skohylla, två hyllor på väggarna och 1 styck ny taklampa. Nu väntar jag bara på soffan, ett hitta ett soffbord och att få det lilla inköpta telefonbordet hitfraktat. Vill visa min lägenhet för hela världen, typ ;)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Uno! Kan man inte få se lite bilder på lägenheten här?? Är såå nyfiken, längtar efter att komma och kika. Kram Bruno

11:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home