fredag, mars 30, 2007

Köpt lägenhet

Allt ska tydligen ske på en gång. Har inom loppet av en vecka flyttat från Göteborg, lämnat kartinger i Huskvarna (till föräldrarnas stora glädje...) kommit till Stockholm, börjat nytt jobb och nu också köpt lägenhet. Nästan sjukt. Men sant. En etta i midsommarkransen är nu min. Känns bra men ändå läskigt. Ingen liten affär för en snål småländska som mig. Inte konstigt att jag nog egentligen är utmattad. Så mycket som hänt. Nu fattas bara att jag träffar på en strålande bra man också :)

En bra sak är att både Lina och Rebecca gästar stan just denna helg. Och att jag får träffa mina favvo-ungar Lilly o Vera oftare nu.

1 Comments:

Blogger Hannah Ekeroos said...

Åh! Välkommen till midsommarkransen! Jag har nu bott där i ett kvartal och det är supermysigt! Som en liten "stad i staden!

3:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home