söndag, februari 18, 2007

Lördag


Denna lördag har verkligen fallit mig i smaken. Inledde med slalomtävlingen på TV: Inte mycket att hurra för. Motion, nyfylld kyl, städning och så festade jag till det med att köpa en veckotidning av tant-snitt som jag köpte för korsorden, recepten och snyft-reportagen i stil med "när jag råkade ut för en olycka fanns min mamma vid min sida hela tiden" osv.


Kvällens schlagertävling hade jag höga förväntningar på och visst var det den överlägset bästa del-finalen av de tre som varit hittills. Rätt låtar gick vidare. Sebastian för att både han och låten var grym (kanske min favvo även i Globen) och Måns för att han verkar så himla trevlig och genuint glad och överraskad. Min trea får nog bli drömhus-Therese o hennes kumpaner. Låten kändes dansvänlig.

Gjorde seriös efterrätt till mina gäster ikväll. Eftersom jag är så nöjd bjuder jag på en bild . Efter TP-vinst och några sena timmars analyserande av allt och inget säger jag godnatt till denna lördag. Har lovat Lina och Johanna att bara spela en enda omgång av Jezzball innan jag sussar...









Lina, Johanna, Matilda, Erik





Johanna och så jag med mitt älskade förkläde



Vit chokladmousse med passionsfrukt och hallon. Mums!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilket gräsligt förkläde!

8:17 em  
Blogger Julia said...

det var det fräsckaste!

8:19 em  
Anonymous Anonym said...

Gulligt förkläde. Använd det varje dag.

5:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home