onsdag, november 29, 2006

att se eller inte se Dolly

Blev väldigt inspirerad att se Dolly Parton när hon kommer till Göteborg 13 mars. Dels för att hon är grymt bra men också för att det vore något att berätta för barnbarnen eftersom Dolly är en av vår tids största stjärnor som inte kommer bli bortglömd i första taget. Efter moget övervägande kom vi fram till att det var väl saftiga priser eller som Johanna sa: "Vi får väl gå på bio på Bergakungen salar". Det är ju samma sak - eller inte ;)

Nästa gång Dolly kommer på besök har jag antagligen ett riktigt flashigt välbetalt jobb och då bjuder jag dig på konsert Jo! (det kan ju dröja ett tag så jag har ett par år på mig...annars kan det bli lite knivigt :))

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack Jullan! Ser fram emot det. Om du har ett riktigt höjdarjobb så kanske vi kan gå på konsert over there istället? :-)

12:16 em  
Anonymous Anonym said...

i u.s.a alltså...menar jag

12:17 em  
Blogger Julia said...

självklart ;)

12:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home