onsdag, september 20, 2006

Personkryss

Att följa personkryss-statistik är onekligen spännande. Extra spännande är det ju när man får vara ego och följa sig själv... Nästan 1 av fyra valkretsar i Göteborg är räknade och jag är verkligen helt chockad över att jag får så många kryss... jag befarade att jag skulle komma upp i 50 men tänkte att jag blev nöjd med 50. Och det har jag redan slagit. Så får man vara lite ego för en stund passar jag på att vara det nu mitt i all eftervals-deppighet, framtidsångest och trötthet.

1 Comments:

Blogger isa said...

Jag hittar inte personkryssen till kommunvalet... jag måste vara helt illiterat eller vad det heter... Nu har jag fått nog av att följa riksdagsräkningen så jag tänkte gå över till något mer upplyftande - men som sagt. Det fungerar inte för mig...

8:52 fm  

Skicka en kommentar

<< Home