onsdag, september 27, 2006

Chock och ny karriär?

När jag kom hem till Huskvarna igår släpper min kära far "bomben". Det finns inget internet hemma. Så nu sitter jag här - på Huskvarna bibliotek o det är faktiskt riktigt trevligt!

Igår när jag skulle ta tåget hit blev jag stoppad av en man på stationen som sa att han hade en fråga som kunde upplevas som märklig. Innan jag berättar vad frågan var kanske jag ska säga att han verkligen såg högst normal ut. Jeans o t-shirt, knappt 30.
- Jag håller på med web-side-fotografering och såg att du har väldigt fina fötter, skulle jag kunna få fotografera dem?

Jag blev minst sagt förvånad men sa att jag har tio minuter på mig innnan tåget går så visst.
Vi gick in på stationen igen o där togs foton av fossingarna med o utan skor o i olika vinklar.
Kanske kan detta bli min nya karriär? ;)

ps. om personen var konstig så...ja, då var han det. Jag lämnade bara ut mitt förnamn ;) ds.

6 Comments:

Blogger HC said...

ojdå...det där lät väldigt märkligt...
Kommer dina fötter publiceras på internet? =)

ps. välkommen till Biblioteksinternet världen!

12:37 em  
Anonymous Anonym said...

"Fotfolket" inom partiet ser nu fram mot att se nya bilder här på bloggsidan...

Och du...det räcker nog om du bara skriver ut förnamnet som bildtext...

Vi listar nog ut vilka fossingar som är dina...
Knäppt och kul... fniss...

12:48 em  
Anonymous Anonym said...

Coolt! fast jag tycker fötter kan vara läskiga, särskilt när tån brevid stortån är längre än stotån (träskfötter)

3:52 em  
Blogger Hannah Ekeroos said...

Skumt. Hur kunde han se att du hade fina fötter? Du var väl knappast barfota? *ler*

4:40 em  
Blogger Julia said...

jag hade sandaler... så man kan väl säga att jag var halv-barfota ;)

9:28 em  
Anonymous Anonym said...

oj! det var det roligaste idag! blir väldig sugen på att se dina fötter nu! är de lika fina som mina?... linnet

10:33 em  

Skicka en kommentar

<< Home