onsdag, augusti 23, 2006

Bloggutmanad

Steven har bloggutmanat (är det ett ord?) mig. DEt tackar jag för, speciellt som det är första gången det händer ;)

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
Kontorsstädare
Cafébiträde
Vårdbiträde
Truckförare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Aposteln
Can´t buy me love
Emma
Allt med den folkvalde kungen Babar

Fyra låtar jag gärna hör:
just nu...
Rubber & Soul - Ane Brun
Allt till Jesus - Bengt Johansson
Somebody like you - Keith Urban
God is real - India Arie

Fyra städer jag har bott i:
Huskvarna
Göteborg
Viebäck (Nässjö)
Tabora (Tanzania) bara två månader men eftersom jag inte har ngt annat att ta till så...

Fyra tv-serier jag gärna ser:
Gilmore Girls
Sjunde Himlen
Cityakuten
Greys Anatomy

Fyra ställen jag vill åka till:
Stockholm
Israel
ngnstans i Västrafrika
Budapest

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
www.bloglines.com
www.boplatsgbg.se
www.susnet.se
www.dagen.com


Fyra favoriträtter:
Dillkött
Fläsk och Löksås
Kassler o ananas
Sjömansgryta

alla rätter av föräldrarna såklart!

Fyra ställen där jag trivs:
Min soffa
Hos föräldrana
Inne hos Lina
Hos Holmdahls

Personer jag vill träffa:
Alison Krauss (för då kan hon sjunga live för mig)
Min Farfar (får vänta tills himlen)
Lilly
Bono

Fyra personer jag vill utmana att svara på enkäten
HC
Junan
Isa
helena