tisdag, augusti 22, 2006

Hm, så var man 24 då...


..firar födelsedag och det med bravur. Ingen frukost på sängen och ingen familj men väl diverse andra festligheter. Lyxade och slutade 16.30 idag. Bara det liksom ;)

Dagen inleddes med vacker sång och tårta med kollegorna. Fick Magnus Malms "Viskningarna från katakomberna- skisser för en kristen motkultur".
Blir nog spännande läsning även om den - precis som kollegorna sa - nog får vänta tills efter den 17:e. Sedan blev jag bjuden på lunch av Maria, mer tårta och till råga på allt fick jag hålla i urgullige Noel Richard. Den biologiska klockan tickade på. Efter diverse andra gratulationer inbjöd Matilda och Hampe till Cola och Daimglass. Ett fika helt i min smak. Så var den dagen slut... Nyss blev jag grattad av Junans Erik. Han står defintivt högt i kurs efter det. Och det krävs en hel del för att jag ska "godkänna" att en pojke är god nog åt Junan. men Erik är på god väg ;)
Så... nu väntar det bästa. Säsongsstart av Gilmore tillsammans med självaste Junan och hennes goda kakor som fanns utanför min dörr i morse. Tack alla!

Och så var det det där med ålderskris då... Märker väl inte av den så extremt mycket. Jag må vara utan man, barn, fast jobb och riktig lägenhet. Men sådant där trivialt spelar väl ingen större roll ;)

Uppdatering! Tack även till "våldgästande" Granen och Jonatan och de sköngsjungande Richard, Camilla och Ove.

1 Comments:

Blogger k said...

grattis hörredu!

11:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home