lördag, november 19, 2005

börjar jag bli tantig?

Hemma igen efter mycket trevlig kväll! Inleddes med en tur till Hammarkullen. Har aldrig varit därute förut så det kan ju vara på tiden att börja upptäcka lite fler stadsdelar. Efter lite umgänge där var det dags att bege sig till Pustervik för konsert med Loney Dear. Det var en mycket trevlig upplevelse, speciellt de låtar som var av lite mer lugnt slag. Hade det varit mer av den varan hade det hela fått ett mycket högt poäng. Jag tyckte dock att ljudet var för högt och tröttnade ganska fort på att står och skrika, därav rubriken på detta inlägg. Men jag får väga upp det med att inte somna förrän tre och för första gången sen jag vet inte när gå och lägga mig utan att ställa väckarklockan... ;)

+ trevliga människor
+ hel-helg i Göteborg

- all denna alkohol... jag pustar. Idag var rubriken att alkohol var en stor bov när det gäller våldtäckter, nähä??
-mina dragiga fönster

God natt!