onsdag, maj 28, 2008

För övrigt tycker jag...

... en hel del. Åtminstonde nu när denna månads tre värsta dagar är över då jag inte förmår mycket mer än att tycka synd om mig själv. Inte speciellt konstruktivt.

- Artikelserier i Dagen uppskattas. Karisma, Messiansk tro och nu Livets ord.

- Kathleen Edwards "asking for flowers" är väl värd att kolla in. Lyssna exempelvis på "Scared at night".

- Att det ska bli fantastiskt att åka till Göteborg i helgen. Är dock lite rädd att jag ska få alltför mycket göteborgslängtan på kuppen. Ska skriva ner en lista med allt som är bra med att bo i Stockholm tror jag.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Instämmer om artikelserierna i Dagen! De är verkligen kanon. :) Hoppas du får en fin helg i Göteborg, så kanske vi syns till nästa vecka? Ta hand om dig! Kram!

9:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Home