fredag, maj 11, 2007

Schlager och hjälp?

Hur underbart är det inte att det är Eurovision imorgon? Och jag fick tack och lov igång min TV igår! Däremot har jag problem och det brukar ju fungera att be om tips här. Jag har digital-tv genom bredbandsuttaget genom bredbandsbolaget. jag drar det genom videon.men hur gör jag för att kunna spelain tv-program och kunna titta på video överhuvudtaget?? Den kanal jag hade för videotittande innan (AV) är numera den ingång som används som utgångspunkt för alla TV-kanaler (jag använder en annan fjärrkontroll för att växla mellan dem). Alla former av tips mottages extremt tacksamt!

Angående imorgon så tror jag det kommer bli grymt. Inte bara för festivalen uatn också för att syster med systerdotter ska sova över hos mig! Vi kör en intern vadslagning här på jobbet (emot mina "inte-spela-om-pengar-principer") och jag har satsat på att Ungern vinner.

Nu blir det Crepes! Mums!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kan nog hjälpa till men kan behövas lite följdfrågor.
Du har ingen digitalbox av något slag eller?
Kollar du på tv genom videon, alltså byter kanal på den fjärrkontrollen?
Går antennsladden först till videon och sen vidare med en scartsladd till tvn, eller är det antennsladd hela vägen?

Mvh Erik

11:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home