fredag, april 20, 2007

Champagnefrukost

Upprörda röster höjs mot beslutet om att dissa berusade elever i skolan i Umeå.
Äsch, vad är det att lipa över? Skolan är naturligtvis förnuftig när det tycker att elever inte ska vara berusade i skolan. vare sig på examensdagen eller någon annan dag. Vi har väl säkert alla minnen där kompisar fick i sig för mycket o gjort bort sig inför gamla släktingar. Dessutom är ju champange as-äckligt! (har bara testat alkoholfritt men de då närvarande har menat att den smakar likadant som den med alokhol). Nåväl. jag blir lite trött på dem som menar att skolan ägnar sig åt moralism. Jag säger isåfall amen till mer moralism på detta område.

ps. Det är bara så underbart att inte vara nyanserad ds.

ps 2. Nu ska jag gå på The Queen samt festa till det med middag o Cola i gamla stan ds.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jullan!

Cola är ju alltid super. På tal om det kollade jag upp det vi pratade om senast. Mycket märkligt.

Ska du på återträffen eller? Blir ingen för mig. Kom lite för snabbt inpå. Intressant kyrkval Roland gjort på söndagen!!

Ses vi snart?
kram Becca

12:28 em  
Blogger Julia said...

det får bli ett mailsvar istället ;)

12:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home