måndag, november 20, 2006

Blöt

Det är synd om mig. hela jag är typ blöt. I den här stan får man i och för sig vänja sig men jag känner ändå ett stort behov av att beklaga mig. Var ute och gick i morse utan regn och när det sen blev dags att ta cykeln för dagens aktiviteter såg det hyfsat ut. Väl på sadeln började det dock ösa ner. Jag kunde väl i och för sig tagit en språvagn vid denna upptäckt, I know MEN
a) Det kostar pengar
b) Jag behöver min motion
c) Jag hade inte hunnit i tid till mötet

Har nu varit på möte med Verkställande utskottet i gbg och sitter nu och försöker torka till på biblan eftersom jag senare ska på Kommunfullmäktigegruppmöte. Innan dess har jag dock 100 sidor flosofi att ta mig igenom... Dagen har inte överdrivna odds att vändas till något positivt men sånt kan ju iof ske snabbt...eller nåt.