onsdag, augusti 30, 2006

bloggutmanad!

Meeri Har bett mig svara på några frågor och vad kan passa bättre i en kort jobb-paus. Orkar inte ta tag i något nytt innan jag går ner och bommar igen valstugan för ikväll...

Så...

Tre saker som jag alltid har i kylen: Cola, mjölk, ost


Tre saker jag alltid har i frysen: Hallon, Gröna Bönor, Spenat


Tre kryddor jag alltid har hemma: Svartpeppar, Vitpeppar, Kanel

Tre saker jag använder varje dag: Vattenkokaren, honung, Te

Mina tre favoritgrejor i köket: Vattenkokare, min nya "mut"-kniv, min diskmedelsbehållare ala miljönvänlig-

Tre saker som inte får komma in i mitt kök: Vitlök, Lever, blodpudding

Tre saker som jag skulle vilja ha i mitt kök: Pepparkvarn, mer utrymme (är det en sak?:), någon som alltid kunde hålla mig sällskap när jag diskar.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oj... jag blev överraskad!

Jag gillar också te honung ost mm...

"Tre saker som inte får komma in i mitt kök: Vitlök, Lever, blodpudding"

Kul att läsa om dina tydliga åsikter... och du har bra smak också...

Skulle nästan fria...
eller i alla fall några uppmuntrande ord... eller förresten... Jag röstar på dig!

11:23 fm  
Blogger Julia said...

Great, behöver alla röster jag kan få! Men jag blir ju grymt nyfiken på vem som diggar mig!

11:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home