måndag, juli 31, 2006

Tillbaka

Så... då var man tillbaka i Göteborg, på jobbet och vid bloggen. Har många gånger under min tre veckors frånvaro tänkt att "det där ska jag blogga om". Dessa saker är självklart som bortblåsta nu när jag faktiskt har tillfälle... Men det lär ju dyka upp nya saker.
Min semester har varit otroligt bra. Var många år sen jag hade en helt ledig vecka - utan någon sketen uppsats att ha ångest över- men tre hela veckor var verkligen vad jag behövde.
Möten och vänner på Hönö, Öland med mor och far, umgänge med kompisar hemifrån i Huskvarna, Visingsö runt på cykel och sen Öland med hela kära familjen. Perfekt.

1 Comments:

Blogger isa said...

Äntligen!!!
Nu gick jag in på din blogg med syftet att ge dig en ordentlig bassning för att du inte bloggat på så länge! Döm om min förvåning när här fanns tre (3!!!) nya inlägg!!
Gött!!!
Nu får vi ses snart!
Kanske du kan introducera mig för Jensens?

11:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home