lördag, juli 01, 2006

Så...

...då var det över. Jag är så trött som jag tidigare bara upplevt mig vara efter ett riksmöte med KDU. Tyvärr kan jag inte kommentera det politiska eftersom jag knappt satt min fot inne i kongresshallen... har varit upptagen med härligt praktsikt arbete ;)
Jag är än så länge mest lättad över att det är slut och att den enda människan jag behöver umgås med ikväll är Hanna. Iof har det varit otroligt trevligt rent socialt men nu mjuter jag av min och Hannas kollektiva tystnad.

Isa och jag är såklart lättade efter festen. Kära nån vad vi stirrat. Bortsett från några tekniska och matmässiga misslyckanden är jag otroligt nöjd med vår insats. Speciellt Isas. Efter att vi kom över bitterheten av att ha blivit övergivna (nu har den nog ebbat bort...) så gjorde vi vårt bästa.

Jag vet inte vad jag gör from oktober. Vad tror ni om att starta ett eventföretag bestående av halv(?) neurotiska brudar med telefonskräck. Alla kontakter sker via e-post.

Så... någon politik blev det inte här idag. Men väl bilder...