tisdag, juni 27, 2006

Riksting

Tors-lör invaderas Göteborg av ca 800 kristdemokrater inkl journalister. det ska såklart bli trevligt men det är mycket att stå i och jag undrar verkligen vart min förmåga att hantera stress tagit vägen? Kanske är det för att jag levt precis på gränsen hela våren och aldrig fått vila upp ordentligt efter uppsats som gör att jag nu blir uppstressad för minsta lilla, tex. att jag pga jobb inte hinner tvätta den här veckan ;)
Nåväl, jag ska lugna ner mig ikväll, ta nya tag och återfinna lugnet innan invasionen på torsdag. För då kommer allt kännas jättekul. Ja nästan allt iaf. Skojigast blir som vanligt att träffa trevliga vänner! Iår kommer jag dessutom inte kunna följa det politiska någonting...
det lär antagligen bli ganska tyst här den närmsta tiden men man vet ju aldrig... det kanske dyker upp värsta skvallret...eller nåt ;)

2 Comments:

Blogger isa said...

Jag vill inte verka petig, men 800 journalister låter som önsketänkande - eller möjligtvis mardröm...

8:43 fm  
Blogger Meeri said...

Jag är superavis på dig. Jag vill träffa alla jag med.. :( En annan gång. Kram kram

10:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home