måndag, maj 01, 2006

Valborg till ända

Jag är väl ingen Valborgsfirare av rang direkt. Men jag tillsammans med lite vänner slog till och testade Götas, som för övrigt nästan ligger granne med mig, stenugnsbakade pizzor. Otroligt smarrigt. Jag känner mig allmänt förvirrad men inser att det inte är ett dugg synd om mig. Tänker på alla stackare som kanske är ute och fryser, gråter, råkar ut för läskiga saker eller bara har fått lite för mycket i sig.

Tänker på det ibland, hur ska man lyckas fostra och stödja sina eventuella kommande barn så att de blir självständiga och vågar fatta egna beslut? Och kommer jag att klara av om de fattar andra beslut än jag tycker att de ska fatta. Jo.. iof ett bra tag tills den frågesällningen eventuellt ställs på sin spets.

Nu dags att vila inför morgondagens pluggeri och tvätteri. Hääärligt ;)