lördag, maj 13, 2006

Jag blir så trött...

...Någon idiot snodde min kära cykelkorg igår. Nu måste jag återigen köpa en ny och hur kul är det på en skala? Denna gång ska jag sätta fast den med ett hänglås.

Jag ägnade gårdagskvällen åt att testa Frisbee-golf ute i trevliga Skatås med Johanna, Jonatan, Granen och David. Jag var verkligen urkass. När jag var liten var jag ju rätt bra på att kasta, vad har egentligen hänt? Men det var trevligt ändå och jag tänkte att föräldrarna nog är nöjda när jag är ute i friska luften en hel kväll ;)

Nu ska helgen ägnas åt skrivande, måtte det vara slut snart men jag ska också mitt på dagen idag bege mig ner på stan och dela ut kristdemokrat-balonger till massorna som samlas för att kolla på människor som är så dumma att de frivilligt springer Göteborgsvarvet...