söndag, april 02, 2006

Ny tand...

Shit, det känns som att jag håller på att få en ny tand... en sån där visdomstand som jag trodde att jag skulle slippa... USCH Tänk om den inte får plats och jag måste gå till den farliga tandläkaren...

Söndag idag. Har hunnit med kyrkan med världens bästa Johanna, färdig-pizza, coca-cola och sitter nu på nålar och lyssnar på HV. Det är ju bara för skruttigt att matchen inte går på TV. Hur kan de välja att visa Frölunda-Linköping? Helt obegripligt. Annars är det såklart plugg som gäller men ser mycket fram emot Dokument Inifrån om Miljöpartiet. Kan eventuellt göra att min hyllning av partiet mattas av något... Framförallt ser jag fram emot kvällens avsnitt av super-moral-serien Sjunde Himlen... Speciellt som jag missade slutet förra gången. Kommer Simon lyckas göra sig av med sin flickvän som fullkomligt kväver honom? Spänningen är olidlig... ;)