fredag, mars 31, 2006

Tillfällig besvikelse


Johanna tog med mig till berömda Götas vid Mariaplan för att smaka deras pizza som tydligen ska vara något alldeles extra. Tror ni inte att ugnen reparerades just för tillfället? Well, well. Lite äcklig mat kan man väl överleva, speciellt efter filmupplevelsen i form av "livet från den ljusa sidan". Det ska vara mitt motto för restan av helgen. Varken uppsats-politik- eller söndagsångest ska ges något som helst utrymme. Istället ska jag koncentrera mig på skön sömn, god mat, inspirerat och produktivt skrivande, trevliga människor och trevliga TV-program...

och tänka på vem jag får träffa på onsdag. Jag bjuder på en ny bild som jag fått av kära storasystern idag.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej älskling,
Länken till Lilly ska vara Lillyforssmed...ringer snart mitt dagliga samtal till dig!
Puss L

10:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Home