fredag, april 14, 2006

Långfredag

Har varit på förmiddagsgudstjänst och där fått sjunga en del vackra sånger bland vilka "På en avlägsen höjd" kvalar in bland de främsta. "Jesus för världen" är ju även den en oerhört stark sång. Perfekt att få börja påskhelgen med segertoner!
Sedan njutit av mat och satt mig tillrätta med den kära uppsatsen. Blir bara så trött på mig själv. De papper som var allra viktigast att få med mig från Göteborg till Huskvarna har jag självklart glömt... Vet bara inte vart. Får lite panik men eftersom jag ändå inget kan göra åt det intalar jag mig själv att det verkligen passar bra att just i detta nu få lite perspektiv på i-landsproblemet.

Ikväll ska jag ha en riktig Huskvarna kväll som jag minns dem. Först kebab på 12:an med Frida och sen nattmöte i Kungsporten. Inser att det måste vara typ 6 år sen jag var på ett natmöte. Ska bli intressant att se om jag kan hålla mig vaken...

I övrigt kan tilläggas att jag saknar min övriga familj; Jakob, Tella, Lina, Rille och Lilly. Hoppas verkligen att vi firar nästa påsk ihop hela familjen...!