onsdag, april 12, 2006

Hc och Marre

Grattis min fina vän Hanna (HC) Carlsson som dagen till ära fyller 27 år. Saknar dig!

Marre levereras dock hem redan idag från trippen till Hong-Kong. Tyvärr stannar hon inte här hos oss i Göteborg, men det är för ledsamt att tänka på, så nu bakar jag bröd till henne som jag tror att både hon och hennes mage uppskattar. Vi ska ha lite välkomst-kvällsmat hemma hos granen. Några av mina favoriter deltar också såklart för att ge Marre ett värdigt välkomnande: värden Granen, Matilda, David, Olof och Jonatan.

Imorgon är det skärtorsdag och jag jobbar halvdag. Sen tar jag min väska och beger mig mot kära föräldrarna i Huskvarna. Och då ska jag ta det lugnt, äta, plugga och träffa vänner. Troligen ganska lugnt här på sidan...

1 Comments:

Blogger Marlene in Haiti said...

Vill tacka för ett mkt varmt välkomnande till Götet, brödet var precis vad jag behövde. Särskilt efter den uppslitande färden från flygplatsen ;-)

Blir ju lite ledsen och vemodig efter en kväll som den här med "gänget" men glädjer mig i alla fall åt att få se dig lite titt som tätt i Stockholm! Stor kram

11:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home