måndag, mars 06, 2006

snabelproblem o ABC

har ni sett den där nezerilreklamen eller vilket märke det är med elefanten har ont i snabeln? Det har jag också... är typ jämt täppt i näsan och har fortfarande inte lärt mig att snyta mig. snabeln ställer till det. Nåväl, nog om det.

Hade ABC utbildning på kansliet och Per Landgren snackade ideologi, vilket innebar att jag fick många skratt eftersom Per är så oerhört underhållande. Per sa också "jag hoppas att det inte var för simpelt". För er som känner Per så förstår ni att det är mycket svårt att tänka sig att Per skulle ha ett "simpelt" föredrag. Det var oerhört inspirerande. Roligast var kanske att vi var nästan 15 personer, de flesta helt nya medlemmar och i alla åldrar och dylikt. Riktigt skoj.

Fats jag orkar knappast plugga nu utan ska nog kolla på Reinfeldt-programmet från igår. Ifall att jag missade något :)