lördag, mars 04, 2006

Barnvälsignelse och katastrof

Idag har Lilly fått lite extra välsignelse. Vi samlades i Hakarps Norra Missionshus och därefter hade vi trevligt fika i IKHP-stugan. Det var minst sagt många barn på plats. Det var mycket fint och jag kunde självklart inte hålla tårarna borta...

Kvällen avslutades sedan med melodifestival och väl den största skrällen hittills. Den fullkomligt vidriga hårdrocklåten var ju som ett skämt. Jag hoppades på BWO och Patrik Isaksson (trorts att jag inte riktigt kan bestämma mig för vad ja tycker om honom...)

Bilder kommer senare när jag lämnat föräldrarnas seeega uppkoppling!

4 Comments:

Blogger isa said...

Fy, vad nyfiken man blir när man ser att du har plockat bort en kommentar. Var det något rasistiskt? Oanständigt? Pinsamt?

5:27 em  
Anonymous Anonym said...

Isa behöver inte va så nyfiken, det var jag som plockade bort min egen kommentar. Jag blev lite osäker... men jo, jag vill nog i vilket fall slå ett slag för pudelrockarna, riktigt vackert var det. Och Golden star också så klart, nästan i nivå med Loa Falkmans bejublade framträdande med Stad i ljus.

BWO har jag däremot inte mycket till övers för, men det beror nog mest på Ubermänniskan Alexander Bard.

6:46 em  
Blogger Julia said...

nja, golden star var väl inte överdrivet mycklet att hänga i granen. Jag slår vad om att det faktum att Dagen hade dubbesluppslag om gruppen bakom Golden star bland annat därför att alla hade frikyrkobakgrund ;) Hörde från säker källa att även alexander bard har vissa sådana kopplingar inhte minst genom sin släkt ... Han må vara mycklet speciell men leverera hitlåtar kan han ju.

6:58 em  
Anonymous Anonym said...

Visst har Bard frikyrkobakgrund. Den pratade han om i DN i veckan. Där berättade han också om sin tid som överstepräst inom satanismen... Så speciell kan man kanske kalla det... ;)

9:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home