fredag, februari 03, 2006

Sugen på Midvinterblot?

En inbjudan från Föreningen Heimdal till mig med eventuell respektive/gäst trillade ner i brevlådan idag. Riktigt komiskt. Jag antar att någon driver med mig då jag väl skulle vara en högst osannolik besökare? I vilket fall som helst vore det intressant att besöka evenemanget ur rent studiesyfte. Jag antar att festen skulle innehålla:
* välklädda (snobbiga) killar
* massa vett o etikett regler (kan nada om sånt)
* cigarrer
* Konstiga drycker (som jag inte heller kan något om..)
* visor med orden "mörkblå" "fädernesland" "traditioner" osv.

Har jag rätt?

3 Comments:

Blogger frippeboy said...

Du ligger nog ganska nära sanningen. ;-)
Men tar man det för var det är så kan man ha ganska skoj och skratta, åt eller med folk.....

6:09 em  
Anonymous Anonym said...

Du glömde en överförfriskad moderat chefsekonom och gamla professorer som speglar sig i ungdomens glans

6:22 em  
Blogger JohanC said...

Ja, Julia Du har helt rätt och det är klart Du ska gå!

1:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home