söndag, februari 05, 2006

Helgen


Så börjar även denna helg gå mot sitt slut och söndagsångesten knackar på dörren när jag sitter här och försöker plugga. Är så illa tvungen nu då jag ska genomföra lite empiriska studier i form av intervjuer i Stockholm i veckan. Diverse mardrömmar och nervositet ska inte ändra på det ;)
Tack kära mamma för ditt besök hos mig i helgen! Hur skulle mitt liv vara utan min alldeles fantastiska familj? Det skolrelaterade besöket i Sthlm hottas definitivt upp av att jag då kan passa på att träffa familj och vänner... Nu ska jag bara se till att göra ett ordentligt schema över min tillvaro. Något som redan är inplanerat är att se Gilmore Girls tillsammans med svägerska Tella. Vi kan föra långa diskussioner om programmet via telefon så jag ser fram emot att göra så IRL.