tisdag, december 20, 2005

Detta är dagen

Idag har jag hunnit med lite av både det ena och andra. Åt äcklig vårrulle men god sötsur sås med mina favoriklasskompisar Marta, Anna och Maria. Sen läste jag på mitt favoritbibliotek, samhällsbibblan. Folk verkar redan ha tagit jullov för det var helt tomt. Sen var jag auskultant på möte med nämndens sociala utskott. Det var väldigt intressant att få lite inblick i hur det fungerar. Vilka levnadsöden. Sedan lyckades jag handla klart julklapparna. Så ovanligt tidigt så jag är helt nöjd med mig själv. Efter lite TV är nu natt-pluggandet i ganska full gång. Om det inte var för msn såklart som kan distrahera den bästa. Men jag kan behöva lite skvaller med HC, Sara och Marre. Sådeså. Min uppgift om Hesekiel ska i och för dig blir klar innan jag sussar. Får se hur det blir med det...

1 Comments:

Blogger Babe said...

Inget går väl upp mot lite babeskvaller! =) God Jul och kram!

8:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home