söndag, oktober 09, 2005

Framgång på Söndagsångest-området

Har haft en mycket trevlig helg och klarat av en söndag nästan helt utan ångets kanske beror på att jag haft fullt upp och att jag dämpat mitt dåliga samvete med nattligt pluggande?
Har iallafall fått njuta av Granens indiska kok-konst, träffat trevliga vänner och sett både fotboll och "Såsom i himmelen". Eftersom alla tjatat så kände jag pressen att se den och den var ju bra. Men jag tycker nog att det kanske varit lite väl mycket väsen? Fats lipa fick jag ju iallafall och det är ju trevligt. Bäst i helgen var att min kära stora-syster Lina var på besök med sin stora mage. Det ska bli helt fantastiskt att bli moster! jag ska skämma bort barnet så (det är ju ändå inte jag som behöver stå för uppfostran)

Saker att uppröras över denna helg:

- Junilistans biståndspolitik (eller kanske brist på densamma)

- Tilda de Paula (jag får panik)

Nåja, det var ju inte så farligt ;)