lördag, januari 20, 2007

Länge sen sist...

Har haft blogg-paus några dagar vilket några av er kanske märkt. Har befunnit mig i den kära huvudstaden och umgåtts med familj och vänner inkl mycket mat, sing-star seger och Lilly-gos samt besökt en distriktsordförandekonferens. Ett välbehövligt avbrott. Det bästa är att jag lämnade in tenta i onsdagskväll och inte har skola förrän onsdag... så nu kan jag styra upp annat i livet som blivit lite lidande. Typ städning, tvätt men också vila, politik och extra mycket gemenskap med andra. Blir bra.

Besökte en inflyttningsfest ikväll. Det var mycket trevligt men nu såg jag fram emot en stund i tystnad i min lägenhet. Insåg dock nyss att det inte blir så mycket med det... Grannen har nämligen klassisk studentfest, dvs. sprit, hånglande par i korridoren och ett fasligt vrålande. Känner mig plötsligt extremt gammal/ordentlig :)