tisdag, september 05, 2006

Puh...

Några djupa och genomtänkta inlägg blir det defintivt inte här ett tag framöver (brukar det någonsin vara det tänker väl du nu..) Hursomhelst. Efter en arbetsdag som varat från 8.30-22.30 och som dessutom inte är slut än börjar man undra vad det är man håller på med. Om valet går bra är det defintivt värt det. Men om inte. Hemska tanke!
Radiodebatten var varken en flopp eller flipp. jag måste ta för mig mer. Samtidigt upplevde jag att det nog inte hade varit fel att ha ngn fin titel för att få chansen att snacka lite mer. När vi i slutet skulle bli presenterade blev jag kallad "Jessica Forssman" och efter att jag blängde blev det ändrat till "Julia Forssman". jag blev sur för jag tyckte inte direkt att ursäkten var så enveten efteråt och någon rättelse blev det inte heller. Det blir ju lätt att man misstänker att det inte var så "farligt" för jag var ju ändå ung och tjej. Hade det varit lika "okej" om jag var medelålders, vit, man och typ fackpamp? Skulle inte tro det. Men vad vet jag?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Varför skriver Du "vit man"?
Vad är det?

7:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home