söndag, mars 19, 2006

Dokument Inifrån

Ikväll klockan 20.00 sänder så SVT sitt program om kristdemokraterna och man har valt att kalla det "kristdemokraterna- bögfaktorn". Jag skulle ljuga om jag sa att jag känner mig väl till mods. Dels för att det säkert finns en del att gräva upp men kanske ännu mer för att det av 50 timmars intervjumaterial går att få ihop ganska mycket om man har en klar tes man vill driva.
Hägglund och Svensson skriver om detta och att utrymmet för olika åsikter krymper i DN idag. Läs här.

Vågar nog inte kolla på programmet själv så jag måste se till att skaffa ett TV-sällskap som kan visa förståelse för nervositeten och den eventuella paniken som kan uppkomma. Någon som känner sig manad? ;=)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vi ses vid sju darling!

2:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home