lördag, mars 18, 2006

upplösningen närmar sig

kl 20.00 sker en av årets största händelse. Såhär när de fyra deltävlingarna är genomförda konstaterar jag att finalfältet trots allt är ganska intressant. Vet dock inte vem jag ska heja på.. och eftersom jag är en tävlingsmänniska är det lite jobbigt.

Dessa är möjliga:
Carola
BWO
Rednex
Andreas Johnson

Mittemellan
Magnus Carlsson


Uteslutna
Magnus Bäcklund
Poodels
Kicki
Linda Bengtzing
Björn Kjellman

Lutar nog åt BWO ändå... Men har bestämt mig för att ha ett öppet sinne tills alla sjungit...sen sätter jag ner foten ;)

Stämman idag gick bra. Skötte mathållningen som ett proffs (vilket jag ju också är...)

Veckans hemska upptäckt är annars att det kanske är 30 år kvar med PMS...

1 Comments:

Blogger isa said...

...minus alla galet många år som gravid som du har framför dig!! ;)
När jag var i Miami såg jag reklam för något slags p-piller som gjorde att man hade mens bara fyra gånger om året. Vet inte om de finns här, men det kanske de gör... Då blir plötsligt 30 år inte så farligt...

7:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home