söndag, januari 22, 2006

sjuk...

Det är synd om mig, vet inte när jag kände mig så här krasslig senaste... Hostar, snorar och känner mig allmänt eländig. Fast jag överlever ju liksom... ;)
tillbringade helgen i Stockholm. Förutom Gos med Lilly så hann jag umgås med Ulle och fick äntligen chans att träffa hennes Henrik, mycket trevligt! Fick se Bruno och Henkes lägenhet också. Men mestadels var det ju möten. Fredag kväll och sen lördag och söndag på det. Men det gick bra förutom att jag kraxade som jag vet inte vad. Fick i mig en riktig köttbit också även om det inte var ala Jensens. Ska nu krya på mig och försöka glömma det dåliga samvetet för att "jag har så mycket attg plugga och göra att jag inte har tid att vara sjuk". Nu kom lite medlidande i form av Lina in här. Ett avsnitt av sjunde himlen kan nog göra susen!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Saknaden efter host- och snörvelkompisen är stor! Sååååå trevligt att ha dig här en sväng. Tur att det inte dröjer allt för länge till nästa gång!

8:57 fm  
Blogger Julia said...

verkligen... jag har precis varit och inhandlat tabletter och nässpray. ska krypa ner under täcket med lite avslappnande läsning: "den kvalitativa forskningsintervjun" ;)

2:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home