måndag, januari 16, 2006

Mobiljakt

Är på skolan och mitt favoritbibliotek. Ägnade förmiddagen åt att gå på seminarie men min kära klasskompis Marta. Hennes uppsats fick såklart strålande kritik, ingen var förvånad. Grattis Marta!

Snart ska jag köpa ny mobil... ett väldigt stort steg för mig att överge min gamla trotjänare men eftersom det dyker upp kinesiska tecken på den ibland samt att den är allmänt opålitlig så...
Jag ska gå in på ett litet snällt ställe och säga: "jag vill ha en telefon som så mycket som möjligt liknar Nokia 3310" :) Tack Lina för att du följer med.

För övrigt håller jag med Steven, den här bloggen börjar alltmer likna en dagbok... Men om någon misstycker kan jag ju påminna om att läsningen är helt frivillig :)

1 Comments:

Blogger Steven Crosson said...

Jag gillar din blogg Julia. Tror nog att det måste vara lite avspännt som du säger. Allt gott!

12:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home