onsdag, maj 18, 2005

När politiken suger...

Ibalnd blir man sådär ofantligt trött på politiken och på ens partikamrater. Man undrar varför man gav sig in på det egentligen? Jag har dock insett att jag aldrig kommer kunna sluta så det gäller mest att lära sig att hantera allt som kommer på köpet! Det är väl för märkligt ändå... Ibland känns det som att man har sina värsta "fiender" i sin egen rörelse... Samtidigt finns där också de som förstår en helt och hållet och som man kan gå igång tillsammans med! Det är jag otroligt glad för... jag tror ni vet vilka ni är!
Nu ska jag väl ta och äta lite stekta bananer (är dock godast när min vän HC tillagar dem)Godnatt!

1 Comments:

Blogger Babe said...

Stekta bananer?! Iuuuu, låter läskigt. Men bananer är ju gott på pizza så varför inte. Nu har jag bloggat ett lite lagom politiskt inlägg oxå...

10:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home