lördag, februari 25, 2006

händelserik dag



Inledde dagen med att möta Ella på stationen eftersom hon skulle tala på KDU:s stämma. Eftersom tåget var lite försenat kunde jag köpa en skiva. Jag var helt inne på Peter Lemarc men då den inte fanns så blev det Sheryl Crows senaste. Har bara hunnit en och en halv genomlyssning men misstänker att jag kan bli nöjd.

Sen var jag på stämma från 12 till typ 17... Ella pratade vilket var inspirerande (som vanligt) och sen var det dags för diverse omröstningar. Jag var justerare och hade således fullt schå. Grattis säger jag till Granen som är ny Distriktsordförande. Efter intagandes av mcDonalds som inte gick något vidare för att jag var så uppe i varv och ett på grund av det långa årsmötet missade årsmötet i kyrkan begav jag mig hemåt. Jag ska iallafall tillsammans med Mathias och David agera VB.

Här blev det ytterligare en trevlig kväll innehållandes alternativlekar och annat med de ytterst trevliga syskonen Holmdahls till ljudet av melodifestivalen. Peter Settman, kom och rädda! Låtarna har jag inte så överdrivet mycket kommentarer om...ännu. Kanske kommer det med när jag är klar med mina inspelningar av alla låtar. Magnus var ju tex. självklart bra och verkar ju vara så himla sympatisk men låten var lite boring.

En bild som sammanfattar kvällens tillställning syns här ovan.